Pagina's

zondag 10 augustus 2014

Vakantie dagboek: dag 1, 2 & 3





Vorige week dinsdag ging ik samen met mijn ouders en zus opweg naar Denemarken. Ik was er werkelijk nog nooit geweest. Ik liep gelijk tegen 1 ding aan hier betalen ze niet met euro's maar met KROON. Ik kom uit 1999 dus dat omrekenen heb ik nog nooit meegemaakt. Ik kijk op de prijs lijst en dan lijkt het net of je een simpel ijsje voor 30,- EURO koopt natuurlijk heb ik wel de hersens om te snappen dat het geen EURO is maar KROON maar ik vind het nog best wel onlogisch om te zien. We gingen de eerste dagen naar een camping met jawel een 'tropisch zwembad' nee grapje er was werkelijk niks aan. Het waren gelukkig maar 4 dagen op de camping en op de 3e dag en de slechtste vertroken we met zijn alle naar Legoland. Jawel mensen ik was in Legoland, ik heb helemaal niks met lego maar het was wel grappig om te zien. Het is lekker weer en soms wat regen maar als Nederlander ben ik dat wel gewend. Het eten is niet heel erg anders hier er zijn heel veel hotdogs en ik eet veelste veel hotdogs met ketchup helemaal niet gezond natuurlijk,
maar wel enorm lekker.

onderweg in de auto een SELFIE maken.



Het 'tropische zwembad'
Met een mooi uitzicht gingen we lunchen en wat leuke foto's maken.


  
op de terug weg kwamen we een zweefvliegtuig wedstrijd tegen we zijn even gestopt, maar de auto rechts van mij vonden we veel boeiender. IK WIL ER OOK ZO 1.
Hoe cool! Nederland in het klein van heel veel legoblokjes.
Vrienden gemaakt ;)


Liefs, 

Mirthe

Geen opmerkingen: