Pagina's

zondag 31 augustus 2014

Favorieten augustus


In de maand augustus heb ik niet heel veel nieuwe producten en spulletjes ontdekt maar wat ik heb ontdekt heb ik voor jullie op een rijtje gezet. Ik ben een beetje blut dus dan moet ik toch een beetje zuinig doen wat best wel moeilijk is, maar het proberen waard. Gelukkig is het een soort van gelukt en heb ik nog aardig wat leuke en handige spulletjes gekocht voor niet te veel geld.


Fa Frozen fruities Iced Rasoberry: Deze deodorant is heel erg fris en de geur is ook heel erg zomers. Of de deodorant nou echt 48H werkt is lastig te zeggen. Bij sommige zou het werken maar bij mij werkt het geen 48H wel lang maar geen 48H. Voor de rest is het een hele fijne deodorant vind ik zelf.
Andrélon conditioner perfecte puntjes: Deze conditioner ruikt ook al zo lekker. volgens mij heb ik echt iets met lekkere geurtjes haha. Ik vind Andrélon sowieso een erg fijn merk en de producten doen het vaak ook nog goed. Voor ik op vakantie ging moest ik nog even een conditioner kopen meestal gebruik ik Perfecte krul maar aangezien ik nog maar weinig krullen heb de laatste tijd heb ik voor deze conditioner gekozen. Die ook goed werkt.


Hartjes ketting: Deze ketting kon ik natuurlijk met geen mogelijkheid laten liggen bij de Primark. Wat is die leuk en schattig.


Mobiel hoesjes: Ik vind het altijd super leuk om in mijn hoesjes variaties te hebben zodat ik niet elke dag hetzelfde hoesje heb. Op de site Mini in the box kan je hele leuke hoesjes bestellen voor een lage prijs, Omdat de verzending meetstal wel wat lang duurt heb ik er gelijk drie gekocht zo kan ik gelijk weer een tijdje vooruit.

Wat zijn jou Favorieten van de maand? En wat vinden jullie van mijn favorieten?

Geen opmerkingen: