Pagina's

vrijdag 29 augustus 2014

My week in photos


Mijn week was leuk. Nu ik nog midden in de nacht kan gaan slapen en tot twaalf uur in mijn bed kan liggen en dan heel erg gehaast alles moeten doen om vervolgens nog het beste van de dag te maken of om op tijd op een afspraak te komen. Ik vind het echt zo jammer dat de vakantie bijna afgelopen is. De vakantie ging echt veelste snel helaas. Ik had gelukkig nog eerst een hele drukke maar wel leuke week met vriendinnen en familie. Yaaay.
Koekjes.....
Na een lange tijd weer afgesproken met Basisschool vriendinnen, super leuk!
The fault in our stars wat is dat een mooie film.
Familie traditie pannenkoeken eten bij opa en oma.
Een hele dag alles klaarmaken voor school wat een gedoe maar wel leuk.
Dagje Amsterdam.
Zo, dat was dan al weer mijn week. Ik ga nog een een paar dagen genieten van de vakantie.

Hoe was jou week?

Geen opmerkingen: