Pagina's

donderdag 14 augustus 2014

Vakantie dagboek: Dag 4,5 & 6


Verweg van de 'Oh zo leuke camping' heb ik het nu toch wel wat relaxerder met een echt jawel een echt tropisch zwembad, een sauna en bubbelbad in het huis en een mooie kijk op de zee ik lig nu lekker op mijn bed en ik zie de zee. Ik heb gelukkig wel een leuke laatste dag gehad op de camping het was lekker weer en het meer waar ik in ging zwemmen was zo mooi helder ik zag de vissen om mij heen zwemmen, hoe tof. Die dag heb ik niet meer gedaan dan genieten van de zon en heel veel blije foto's maken. Op de dag dat we EINDELIJK naar het mooie resort gingen was het echt verschrikkelijk weer het regende enorm hard en volgens mij was de zon de weg kwijt want die heb ik ook maar zelden gespot die dag. Gelukkig was de volgende dag al een stuk beter weer en dat maakte mij een blij persoon. Die dag heb ik lekker op het strand gelopen en natuurlijk even reclame gemaakt voor de blog ;).

Zwemmen in dit hele schone meer. (Op 1 na schoonste meer van Denemarken)
Doei camping, opweg naar het Resort :)

REGENBOOG, na heel veel regen.
Reclame maken voor de blog.
Springfoto's zijn leuk.
Liefs, 
Mirthe

Geen opmerkingen: