Pagina's

zondag 17 augustus 2014

No make-up

Veel meiden (lang niet iedereen) dragen make-up en ik ben ook zo'n meisje. Ik vind het leuk om te dragen en het maakt mezelf een stuk zekerder en ik lijk iets ouder. Ik gebruik geen foundation en nouwlijks oogschaduw maar toch draag ik make-up dat is totaal niet erg het is juist heel leuk. Van mezelf heb ik blonden en kleine wimpers en dat vind ik niet mooi vandaar dat ik graag ook mascara draag soms maak ik het af met een lijntje boven mijn ogen. ik wil graag met deze blogpost duidelijk maken wie ik ben onder mijn mascara. Ik ben niet de mooiste en zeker niet perfect maar ik ben er tevrede mee en dat moeten meer meiden zijn. Ik dacht laat ik gewoon het lef tonen en mezelf zonder mascara aan de wereld te laten tonen, want dit is wie ik ben en ik ben er beren trots op. 




Liefs,
Mirthe

Geen opmerkingen: