Pagina's

donderdag 4 september 2014

A day in Amsterdam


Ik ben niet heel origineel en ik laat helemaal niks nieuws zien voor de meeste van ons. Maar ik vind Amsterdam leuk. Amsterdam is veel groter dan een fiets op een brug, een rondvaartboot en nog meer van die plekjes waar ik nou net een foto van heb gemaakt. 

Laat ik gewoon bij het begin beginnen ik ging een dagje naar Amsterdam (duh) iedereen snapt gelijk dat het onmogelijk is om geheel Amsterdam in 1 dag te kunnen zien. Aangezien het 2 uur met de trein reizen is ga ik het ook niet dagelijks doen. Geen probleem ik kom vast nog een keer terug in Amsterdam. Maar toen had ik nog een echte Mirthe actie ik was mijn fototoestel vergeten. Heel slim. Gelukkig heb ik een hele handige zus die haar fototoestel wel bij der had. Yeah. probleem opgelost. Maar toen kwam er een moment dat ik er achter kwam dat ik foto's was vergeten te maken. Foei Mirthe. Ik was gelukkig nog net op tijd om mijn briljante fotokunsten te laten showen en toch nog een paar kiekjes (Oh wat een grappig woord) op Amsterdam te laten zien hier op mijn blog. Ja mensen ik was een echte toerist in Amsterdam.





Het bekende balkon van het paleis op de dam. 




Wat vinden jullie van Amsterdam?

Geen opmerkingen: