Pagina's

maandag 8 september 2014

100 folowers | Thank you so much



Jaaa , ik ben zo blij. Mijn blog heeft honderd volgers super leuk! Honderd volgers is niks vergeleken met andere maar ik ben Mirthe een meisje wat nu net 4 maanden aan het bloggen is dus ik vind dat het tijd is voor een feestje. Bij elke reactie die ik krijg over mijn blog wordt ik blij echt zo lief wat sommige mensen zeggen. Ik vind het super leuk om te schrijven en met lieve reacties krijg ik er alleen nog maar meer zin in. Het is nu niet perse dat het nu honderd volgers zijn dat mij blij maakt want van elke volger wordt ik blij. Bij mij gaat het er uiteindelijk helemaal niet om hoeveel volgers ik heb. Ik schrijf vooral voor mezelf en de volgers mogen gezellig meegenieten van mijn geklets over alles en niks. Zo als ik pas zei tegen iemand het is mijn eigen online dagboek. Mijn klets hoekje op het internet waar mijn regels tellen. Ik ben heel erg blij met mijn blog en dat blijft ook zo. Elke lieve volger super bedankt.

Liefs, Mirthe

Geen opmerkingen: