Pagina's

woensdag 20 augustus 2014

It was amazing | holliday 2014

Ondertussen ben ik weer lekker thuis van een heerlijke vakantie! Ik vind het totaal niet erg dat ik weer al mijn eigen spulletjes om mij heen heb en mijn eigen bed. Oh bed wat heb ik je gemist. 2 weken weg van huis is lang genoeg ik vind het altijd ja echt werkelijk heerlijk om weer thuis te zijn na een vakantie. Voordat ik thuis kwam heb ik wel heerlijk genoten van Denemarken lekker geshopt naar veel plaatsjes geweest en nog lekker gezwommen in de zee. Al was het zee water best wel koud. Ik zit nu lekker, ja gewoon heerlijk op mijn eigen kamer, mijn eigen domein, te genieten van alle enorme leuke foto's die er zijn gemaakt. Dit was een geslaagde vakantie vol leuke dingen. Gelukkig heb ik nog 2 heerlijke weken om mezelf weer metaal en geestelijk voor te bereiden op het nieuwe schooljaar. Nee ik praat maar wat. Als eerst wil ik nog maar eens genieten van de vrijheid. Lang leven de vakantie!




Met zus lief, die bijna al deze foto's heeft gemaakt met haar fabulouse spiegel reflex camera.




Ben jij wel eens in Denemarken geweest?

Geen opmerkingen: