Pagina's

vrijdag 22 augustus 2014

Souvenirs | Denmark


Jullie hebben kunnen zien hoe mijn vakantie was, maar een vakantie zonder souvenirs. NO WAY. Ik vind souvenirs leuk en het herinnert je aan een vakantie. Als ik heel eerlijk ben koop ik bijna nooit souvenirs en ik vind ook niet helemaal tot souvenirs behoren. Natuurlijk Mijn te gekke superman van lego wel hij krijgt een ere plaat. Mijn plakbandjes die ik echt heel tof vind en mijn tegeltjes, die met weet ik veel hoeveel papier was in gewikkeld want stel je voor dat die in mijn koffer breekt, reken ik niet als een souvenir maar wel leuk en uit Denemarken genoeg redenen om ze ook te laten showen. De overheerlijke snoepjes waar is pas snel een artikel over schreef zijn echt verrukkelijk. JAMMIE! Wat hou ik van die snoepjes. Ik ben blij met mijn soort van souvenirs uit Denemarken. Alleen beetje jammer dat ik niet iets puur deens heb. Maar ach, volgende keer beter!



(Mirthe Rosalien Bor)
Koop jij souvenirs op vakantie?

Geen opmerkingen: