Pagina's

dinsdag 26 augustus 2014

New blouse



Ik was al lang naar een rood, geruid en goedkoop blouse op zoek. Toen ik in Denemarken ging shoppen zag ik eindelijk de blouse uit mijn dromen. ik heb de blouse bij de H&M gekocht voor 99,- KROON even rekenen 1 KROON is 0,13 cent dus ongeveer 13,- EURO kijk dat noem ik nog eens een koopje. Ik was heel nieuwsgierig hoe duur die in Nederland is, ik heel fanatiek zoeken en ja hoor hij is 14,99 zo dat heb ik dan weer goed gedaan dat scheelde mij dan 2,- EURO. Yes. 14,99 vind ik trouwens ook helemaal niet zo duur, maar die 2 euro korting had ik niet willen missen. Ik ben heel blij met deze aankoop en ik kan het bij veel van mijn broeken combineren dus ik ben helemaal blij.


Blouse - H&M, Hempje - H&M, Broek - H&M, Schoenen - converse. 
Ps. Oh wat erg de foto's zijn helemaal niet mooi. De foto's zijn s'avonds gemaakt. Ik wilde heel graag mijn nieuwe blouse showen vandaag en dat had ik ook op de planning staan verder had ik even geen ideeën. Dus toen had ik maar één keuze en heb ik toch maar deze foto's geplaatst. Het gaat tenslotte om de blouse en niet om de achtergrond.

Wat vinden jullie van mijn nieuwe blouse?

Geen opmerkingen: