Pagina's

zondag 14 september 2014

Een blik vol geluk


Soms is het zo lastig om gelukkig te zijn dan heb ik echt even een lief berichtje nodig of een oppeppertje van je hebt het helemaal niet zo slecht ik weet van mezelf ook wel dat die kleine dingen waar ik mij druk over maak helemaal niet zo erg zijn, maar het kan mij als nog heel ongelukkig maken best wel apart eigenlijk maar heel menselijk. Toen ik eigenlijk voor heel iets anders naar de Hema ging zag ik al snel het blikje met 50 spreuken over geluk staan ik besloot het blikje te kopen ik was erg benieuwd naar de kaartjes en ik had gelijk in mijn achterhoofd; 'Ja, dit ga ik delen op mijn blog' die gedachten krijg ik steeds vaker als ik iets koop zo grappig maar zo niet goed voor de bankrekening. Ik ging de kaartjes een beetje doorkijken toen ik thuis was en al heel snel besefte ik dat er zoveel geluk zit in zoveel kleine dingen alleen je ziet het niet als geluk omdat het eigenlijk zo normaal en gewoon is. Deze kaartjes doen mij goed ze inspireren en verassen mij elke dag weer. Good job Hema!



Wat vinden jullie van dit blik vol geluk?

Geen opmerkingen: