Pagina's

dinsdag 23 september 2014

een presenteer wonder



Als eerste moet ik echt even mededelen dat ik het zo druk heb met school en school maakt mij zo moe. Ik heb zelfs geen tijd meer om even met jullie te praten. Dat is dus echt niet leuk. Ik kom nu ook even snel een onzin verhaal vertellen maar weetje wat ik zou doen ik zou er lekker voor gaan zitten ontspan even straks is er weer tijd om verder te gaan. Ik heb dit al veel te vaak gezegd maar ik ben blij met mijn volgers wat gaat het hard ik moet echt zeggen jullie zijn toppers. Ik had van mezelf verwacht dat ik na een maand wel zou stoppen met bloggen omdat ik echt onderwerploos was en toch niemand het leuk zou vinden, maar dat is al weer bijna 5 maanden geleden en tot nu toe gaat het mij best goed af en voorlopig blijf ik jullie nog lastig vallen. Al moet school mijn hele sociale leven verpesten. Al die toetsen en lange dagen. Zucht. Toevallig heb ik gister mijn eerste presentatie gehad en ik ben altijd zo blij wanneer ik heb gezegd 'Dit was mijn presentatie' wanneer die woorden over mijn lippen zijn gekomen maak ik een klein sprongetje in mijn hart. Het zit gewoon niet in mij om te gaan presenteren voor een klas en dan vooral voor een klas waar je iedereen kent. Sta je dan 'Nou ikuuuuh hou dus mijnuuuuh presentatie' Sommige mensen zijn goed in presenteren, maar ik ben er gewoon niet voor geboren. Ik vind het best raar ik zou me niet schamen wanneer iedereen kijkt naar mij en ik vertel een verhaal wat ik heb meegemaakt maar wanneer iedereen enorm serieus gaat kijken en dan ook nog eens kijken van 'hey wat je nu aan het vertellen ben het boeit mij echt niks' zorg dan nog maar om het interessant over te laten komen. Mislukt. Gelukkig ben ik van mijn presentatie af.

Liefs, 
Mirthe




Geen opmerkingen: