Pagina's

woensdag 15 oktober 2014

een vroege ochtend en weinig tijd

Persoonlijk haat ik het als de wekker gaat en ik nog midden in het verhaal zit van mijn droom en wanneer ik dan mijn ogen open doe ben ik de droom alweer vergeten. Shit. Het was net zo spannend. Wanneer ik mijn wekker zo snel mogelijk heb uitgezet probeer ik het toch nog even tien minuten langer uit te stellen om uit mijn bed te gaan. Lukt aardig geen probleem. Maar als ik dan van plan ben om uit mijn bed te gaan besef ik opeens dat die 10 minuten heel perrongelijk een half uur is geworden. Oeps. Ik kleed me snel om en doe met mijn slaperige kop natuurlijk de meest lelijkste kleren aan die in mijn kast hangen waar ik pas achteraf achter kom. Lekker is dat. Maar voor alles is bijna een oplossing dan pak ik toch gewoon kleren voor dat ik naar bed ga? Jaaa. Een normaal wezenlijk persoon had dat natuurlijk allang bedacht maar ik ben soms gewoon een beetje anders, maar er valt met mij te leven. Ja dat zeg ik zelf ik zit tenslotte altijd met mezelf opgescheept. Maar we dwalen af van het hoofdverhaal. Dus. Nadat ik mij helemaal klaar heb gemaakt wat ook weer een half uur duurt heb ik maar liefst nog 10 minuten om te eten en dat veel belovende huiswerk nog even snel te maken waar ik die dag van te voren zeeën van tijd voor had maar mijn mobiel was net wat leuker. Dat is wel een nadeel van een mobiel ik kan echt niet meer zonder want stel je voor dat er oppeens een heel belangrijk berichtje komt. Tja. Dan ben ik wel een slechte vriendin als je pas 4 uur later komt met een reactie. Ondanks dat ik afgeleid wordt door alles wat rond mij heen is lukt het mij gek genoeg bijna elke ochtend weer om helemaal klaar te staan voordat mij vriendin er is. Yes.

Geen opmerkingen: