Pagina's

zaterdag 1 november 2014

Happy birthday to me

Tumblr


Happy birthday to me. Yeah. Ook ik ben net als elk mens elk jaar jarig en wordt dan een jaartje ouder. Jippie. Vandaag op 1 november is het al weer 15 jaar geleden dat ik op deze aarde kwam wonen en mijn ouders heel veel last kwam bezorgen en natuurlijk ook heel veel geluk, want ik weet zeker dat ze heel gelukkig zijn met mij en mijn zus ondanks dat we heel vaak zeuren. Maar oke. Deze kleine Mirthe wordt langzaam steeds meer zelfstandiger ook al kan ik nog lang niet zonder mijn ouders het gaat om het idee. Ik kan mij nog goed herinneren toen ik nog klein was dat dit de beste dag was van het jaar eindelijk mocht ik mezelf ouder noemen, ik mocht naar de bassischool en voor ik het wist ging ik alweer naar de middelbare school hoe dramatisch het ook klinkt ik weet dat ik nog heel jong ben maar soms zou ik best willen dat het allemaal niet zo snel ging. Maar al zou ik het nu zo bekijken 15 jaar oud is helemaal niet zo bijzonder je mag niet veel meer dan toen je 14 jaar was. Helaas. Gelukkig ben ik nog maar 15 en nog lang niet op de helft van mijn leven teminste dat hoop ik. Vandaag ga ik mijn verjaardag in ieder geval goed vieren en veel kadootjes ontvangen, want zeg nou zelf dat is toch het leukste wat er is.

Geen opmerkingen: