Pagina's

zaterdag 27 december 2014

Fantasy in the air

Tumblr

Als ik alles kon dan zou ik het wel weten. Niet perse geld uitgeven. Oke dat is ook leuk zijn. Ik zit hier nu letterlijk op mijn bureau met mijn laptop op schoot met keiharde party muziek in mijn oren. Ja het kan gewoon. Mijn leven is echt niet verkeerd het is juist leuk, super leuk. Ik ben jong heb één plekje op de wereld wat echt helemaal van mij is, een heel gezellig en knus plekje waar ik mij niet snel zal vervelen, ik vind het heel fijn zo'n plekje. Maar waar ik nu eindelijk op uit wil komen soms droom ik echt weg en denk ik hoe ik het zou willen hebben als ik alles zelf mocht inrichten in mij leven. Mmm. 

Mijn huis hoeft niet super groot te zijn maar ik wil wel twee kamers voor mij alleen een inloopkast-kamer en een slaapkamer. Een badkamer voor mezelf zou ook best leuk zijn. Ik denk dat een groot huis nog best handig zal zijn. Water moet geen geld kosten dan kan ik net zo lang douche als ik zelf wil. Wanneer ik ga winkelen heb ik altijd het probleem dat ik nooit kan vinden wat ik zoek ook al zag ik het voordat ik het wilde overal maar opeens is het nergens meer te vinden als ik dat probleem niet meer had was winkelen niet zo vermoeiend en zal ik altijd slagen. Niet meer naar school moeten fietsen als het koud is en regent of glad is op de weg. School zal moeten beginnen om 13:00 en dan tot 16:00. Geen huiswerk meer. Normaal een presentatie kunnen geven zonder dat heel de wereld in mijn benen gaat trillen en ik zo rood wordt als een tomaat. Elke foto die ik maak perfect zal zijn. Nooit meer een bad hair day te hebben. Goed kunnen zingen. En als slot wil ik graag een pratende spiegel met een aan en uit knop anders wordt ik helemaal gek.

Wauw. Soms gaat mijn fantasie helemaal los. Toch zou ik nooit een perfect leven willen hebben. Waar heb je dan nog naar toe te leven. Dromen wordt lastig als je alles kan doen wat je maar zou willen. Ik zing liever als een schaap dan dat er nooit iemand zal zijn die om mij geeft. Mensen die om je geven zijn de belangrijkste mensen en die kan je niet vaak genoeg bedanken. En je fantasie mag soms helemaal los gaan dat betekend echt niet gelijk dat je ongelukkig bent. Fantasie is goed en super leuk.

Liefs, 
Mirthe





















































Geen opmerkingen: