Pagina's

woensdag 24 december 2014

The Christmas Tag

Merry chrismas everybody🎅

Oh wat erg. Het is veelste lang geleden dat ik hier mijn praatje heb gedaan. Ik was het allemaal een beetje vergeten. mwa. Slecht excuus Mirthe. Maar wat het verhaal ook is. Vandaag heb ik eindelijk weer een blogpost voor jullie. En een hele leuke namelijk The Christmas Tag.


Wat is je favoriete kerstliedje?

Santa Tell Me van Ariana Grande. Dit liedje is dit jaar pas uitgekomen en ik vind het nu al een super leuk liedje. Voor de rest speel ik altijd de kerst afspeellijsten af van Spotify en zing ik heel stiekem mee.

Wat is je favoriete kerstfilm?

Home Alone. Want hier kan ik nou altijd naar kijken. Dit jaar heb ik er nog geen één gezien maar bijna elk jaar kijk ik toch weer een paar Home Alone films heerlijk lachen is dat.

Wat staat er bovenaan op jouw kerstverlanglijstje?

Wij doen niet aan cadeautjes met kerst, daar is Sinterklaas al voor. Bij mij thuis gaat het bij kerst om de gezelligheid en samen zijn met de familie want daar is kerst voor.  Maar mij lijkt cadeautjes krijgen niet verkeerd.

Wat is je favoriete make-up look? 

Ik ben het meest standaard persoon op deze wereld. Mascara (of course) , zwarte eyeliner en zilveren of gouden oogschaduw.

Wat draag je het liefst met kerst? 

Een jurkje vind ik super leuk om te dragen samen gepaard met mooie hakken. Mijn outfit voor kerst is al helemaal klaar. 

Wat is je droomplek tijdens de kerst? 

Ergens in Amerika en dan het liefst in New York in Amerika vieren ze het zo groot dat wil ik echt een keer meemaken. Tot nu toe is het een droom, maar dromen kunnen altijd nog werkelijkheid worden.

Speel je liever buiten in de sneeuw, 
of geniet je binnen van een kop warme chocolademelk? 

Mag ik ook allebei kiezen? Dan ga ik voor allebei. Eerst wil ik iedereen inpeperen met sneeuw. Wat sowieso mislukt want ik ben altijd het slachtoffer van de sneeuwbal gevechten. Als ik het zo koud heb gekregen dat ik mijn handen niet meer voel ga ik lekker naar binnen en ga ik op de bank heerlijk chocolademelk drinken.



Hoe ziet jouw ideale kerst eruit? 

Veel lekker eten, veel lichtjes, kaarstjes die branden, familie en vrienden Dat is het leukste. Sneeuw zou ook super leuk zijn en schaatsten is super gezellig.

Wat doe jij dit jaar met kerst? 

Eten, Supriseee. De eerste kerstdag ga ik met heel de familie eten dan maakt iedereen iets lekkers klaar en dat gaan we dan gezellig opeten. Jummie. Met tweede kerstdag ben ik thuis samen met mijn ouder en ga koken. Ja je leest het echt goed ik ga koken voor mijn ouders super leuk en hopelijk ook heel lekker.


Heb je een echte of een neppe kerstboom?

Ik heb een neppe kerstboom. In mijn kamer een hele kleine witte kerstboom en beneden een grote groene. En daar is een rede voor  neppe kerstbomen zijn altijd mooi en vallen niet uit en aangezien ik een beetje allergisch ben voor een echte kerstboom en ik niet heel de tijd wil niezen tijdens kerst. Hebben we een neppe kerstboom gekozen net zo leuk hoor. 

Welke kleur zijn de kerstballen in je boom? 

In mijn kleine kerstboom blauw met vooral veel zilver en in de grote kerstboom een brons bruin achtige kleur. 

Wat is je favoriete kerstsnack? 

Deze vraag is pittig lastig. Ik vind veel dingen lekker. Vroeger was dat heel anders ik durfde weinig dingen te proeven en toen ik op het punt was omdat wel te doen had ik wel een spijt dat ik zoveel lekkere dingen had gemist in mijn leven maar ik ben nog jong dus genoeg tijd om nog te smullen. Snacks vind ik het lekkerste om te eten en dan vooral van die kleine borrelhapjes zoals wraps, garnalen, stokbrood met een lekkere luxe salade, mini worstjes in bladerdeeg en ga zo maar door.

Hierbij wens ik jullie een hele fijne en gezellige kerst vol met lekker eten, veel lichtjes en natuurlijk met je familie en vrienden.

Geen opmerkingen: