Pagina's

zondag 8 februari 2015

I'm back

"Remember why you started"


Ik hoor nu in een hoekje te gaan zitten met een plastic zak over mijn hoofd en al mijn lieve volgers, die elke keer even een kijkje kwamen nemen maar steeds weer teleurgesteld werden, mogen eieren op mij gooien. Ik moet mij in elk geval  heel erg diep schamen, want ik heb jullie te lang in de steek gelaten. Voordat jullie denken dat ik er mee ben gestopt dat ben ik echt niet, maar helaas was de zin er niet bij mij om gezellig te gaan bloggen. Die dagen heb je wel eens ook ben ik een beetje inspiratieloos geraakt  en dat wil ik wel weer terug. Ik heb zo met mijn neus in de boeken gezeten en met mijn gedachten ergens anders dat er niet veel inspiratie door mijn hoofd kon vliegen. Nu ik eindelijk alle school-dingen en andere dingen helemaal op een rijtje heb en ik wat overigens een heel fijn gevoel is eindelijk op 'overgaan' sta heb ik weer genoeg tijd om te bloggen en andere blogs ook weer bij te houden en dat ga ik dan ook zeker doen.

Ik denk dat ik aan het begin nog wat opstart problemen heb met slechte artikelen. Tja. Het is toch weer even inkomen. Gelukkig geloof ik er in dat alles helemaal goed komt en ik weer vaker kan gaan bloggen. 

Liefs,
Mirthe

Geen opmerkingen: