Pagina's

zondag 15 februari 2015

25 food vragen

"Life is like a sandwich you have to fill it with the best ingredients"



Zo als beloofd zou ik snel weer terug zijn. Nou en of ik dat doe. Hallo welkom. Ik was zo inspiratieloos dat ik ging rond snuffelen over het internet en toen kwam ik deze fantastische tag tegen. Tags zijn leuk en makkelijk en je hebt er weinig inspiratie voor nodig alleen een beetje trek voor deze Food-tag. 

Wat is je favoriete ontbijt?
Cornflakes. Ik ben heel lui in de ochtend met nadruk op 'heel'. Doordat ik zo lui ben maak ik cornflakes heel makkelijk en snel en ik heb het ook lekker snel op. Aangezien ik s'ochtends alles nog moet doen voor school heb ik die snelheid nodig. Maar op zondag is een croissantje het lekkerste.

Hoe drink je je koffie?
Ik drink geen koffie. Ik ben echt zo'n iemand van de thee. 

Wat zit er op je favoriete broodje?
oeeh, Het welbekende Frikandel-broodje gaat er altijd in, maar ik hou ook van broodjes gezond of gewoon een lekkere salade.

Soep of salade?
Soep. Tomaten soep, want ik ben niet zo dol op ander soorten soepen. Salade is ook wel lekker alleen daar moet ik echt zin in hebben dan pas kan ik genieten. Dus ik ga voor de Soep.

Wat is je favoriete kookboek? 
Ik gebruik nooit een kookboek. Ik zou het werkelijk niet weten meestal gebruik ik gewoon google. Ik kom uit zo'n modernen tijd ;)

Dethorey | via Tumblr



Nooit meer zoet of nooit meer hartig?
Nooit meer zoet. Deze keuze is echt niet lastig voor mij ik ben iemand die van veel hartige dingen houd. Lekker gezond. Haha.

Welke keuken (land) is je favoriet? 
Italiaans voor de pizza's en de pasta's. 

Wat is je favo foodfilm?
Food-film? *kijkt verbaasd* Huh. Denk niet dat ik die heb. Aangezien ik niet eens van het bestaan af wist. 

Wat is je meest ultieme guilty pleasure?
Daar komt het ga recht op je stoel zitten want dit is wel heel speciaal. Patat. Jummie. Vrijdag onze patat-dag staat in het teken voor mij om lekker veel te eten. Omdat ik dat verdien naar zo'n lange schoolweek.


Wie is je grootste inspiratiebron?
Uhm. Mijn lekkere-trek die bijna altijd in mijn buik zit en dan heb ik het nog niet over die perfecte gerechten die je op Tv, Instagram, Weheartit etc. tegenkomt wat ik dan ook echt nooit en nooit kan namaken en uiteindelijk eindigt met een tosti ham-kaas. 

Thuis koken of uit eten gaan?
Uhm. Uit eten is leuk en gezellig. Het wachten vind ik wel stom en als het dan zo druk is en er komt allemaal eten langs je neus is dat behoorlijk irritant en de keuze maken vind ik altijd lastig (Mijn beperking in het leven). 

High end of low profile?
Low. 

Wat is je lievelingsrestaurant?
Een pizza restaurant. "Al I need is pizza" 

Boodschappen doe ik bij...
Ik doe geen boodschappen... maar mijn papa doet boodschappen bij Dirk van den Broek. 

Het lekkerste dat ik ooit heb gegeten is...
Mmh. Lastig.  Hollandse Garnalen om bij weg te smelten. Frikandel speciaal geen woorden voor. Pizza is F a n t a s t i s c h. Croissantjes jammie en de chocola moeten we niet vergeten. Moet ik deze keuze echt maken? Ik kan het niet er is zoveel lekkers in deze wereld. 


Wat is je favo cocktail?
Ik ben nog zo jong. Hahaha. ;)

Koffie met George Clooney of Heston Blumenthal?
Ik drink nog steeds geen koffie..

Wat mag niet ontbreken in jouw keuken?
Eten. Duh.

Mijn favo snack is...
Chips. Dat is dan wel het lekkerste en dan vooral de Kaas Doritos of ander Doritos maar gewoon paprika chips is ook wel lekker. Kortom Chips is mijn favoriete snack. 

Valentine🌸Wat zit er op jouw pizza?
Heb je even. Soms pizza salami, soms pizza Margarita, soms pizza monzarela etc. Ik lust bijna elke soort pizza het hangt er best wel vanaf waar ik zin in heb. 

Wat lust je echt niet?
Zuurkool. 


Mijn favoriete foodblog is...
Ik heb zo'n saai leven. Ik heb geen favoriete foodblog. Tijd om er één te vinden. Kom maar op. 

Het gekste dat ik ooit heb gegeten is...
Ik graai nu heel ver in mijn geheugen en dan vind ik niet meer dan een hele lege ruimte. Slecht geheugen hoor.

Wat staat er op je food bucket list?
Pfff. Ik wil nog veel proberen, maar ook hier zou ik niet weten wat ik moet zeggen. Gewoon heel veel.

Ik kan niet leven zonder...

Koekjes. 

Oh. Wat lijk ik zo een vreetzak eh. Valt reuze mee hoor ik kan mij ook wel eens beheersen. Ik ben niet echt een eet-queen zoals jullie hebben gemerkt. Ik ben heel standaard en best wel normaal met het eten betreft. Nog niet veel bijzonders gegeten in mijn leven, maar wat wil je op 15-jarige leeftijd en je heet Mirthe. Dit was een leuke Tag om in te vullen en daarom nodig ik jou uit om hem ook in te vullen als je nog niet zo ver was en je hebt een blog. 

Liefs,

Mirthe

Geen opmerkingen: