Pagina's

zondag 22 maart 2015

Ik ben geen beauty blogger

Always be yourself.


Ik draag make-up. Boem. Die was onverwachts. In het begin van deze blog was mijn plan om over beauty te gaan vertellen. Maar hey. Dat is helemaal niet mijn ding. Ik weet hoe ik het op mijn gezicht moet gooien, maar dat is het dan ook wel. Als ik een artikel zou maken over make-up zou ik het nooit zo goed kunnen schrijven als andere bloggers ook voel ik mij dan één van de zoveelste. Ik ga zoiets niet doen als ik het niet leuk vind. Het schrijven over onzinnige onderwerpen (zoals dit) vind ik heerlijk. Dit geeft mij meer plezier dan dat ik vertel over hoe zwart de eyeliner wel niet is. Als ik over make-up ga bloggen dan zou ik dus een standaard verhaal van internet moeten afhalen om het nog een beetje leuk en interessant te maken en dat wil ik niet het moet geen reclame blog worden. Het moet persoonlijk blijven. Mijn blog hoeft geen fabriek te worden. Ik wil dicht bij mezelf blijven dat vind ik leuk. Ik schrijf over wat mij bezig houd en waar ik zin in heb om over te praten ook al is het pure nutteloosheid. Ik vermaak mij er mee.

Liefst,
Mirthe


Geen opmerkingen: