Pagina's

zondag 24 augustus 2014

TAG: Vijftien dingen die niemand vraagt


Wat een leuke tag ik zag deze al bij verschillende leuke blogs. Zo ook bij Stella. Ik ga jullie nu gezellig vermaken met deze tag. Ga er maar lekker voor zitten pak een lekker kopje thee erbij. Veel plezier.


Slaap je met de deuren van je kledingkast open of dicht?

Eigenlijk Hecht ik mij daar weinig waarden aan. Als die open staat tja niet heel mooi maar ik zie het toch als enigste en ik geloof niet in monsters die uit mijn kast komen en mij meenemen naar monsterland en mijn kleren lopen vast niet weg.


Neem je mini flesjes shampoo en dergelijke mee uit hotels?

Ik was het van plan. Ik ging voor het eerst naar een hotel en je raad het al in het hotel waar ik kom zijn geen flesjes shampoo en nooit dat ik naar een hotel ga dan ga ik eens een keer en dan doen ze mij dit aan. Pfff, volgende keer beter dan maar.


Heb je ooit een straatnaam bord gepikt?

Tuurlijk, dat is mijn hobby. Nee mensen ik ben geen crimineel die een straatnaam bord pikt. Wat moet ik er mee? Op de WC hangen. No thank you.


Gebruik je to do lijstjes?

Ja. Niet in de vakantie. Die dingen zijn super handig echt een knuffel voor de uitvinder van de to do lijstjes. Good Job. Alleen een probleem alles wat ik op dat lijstje schrijf kom ik toch niet na op die dag, dus misschien is het gewoon niet helemaal perfect voor mij, maar ik zou nooit opgeven tot het werkt.


Heb je sproeten?

Misschien 1 of 2. In de zomer vooral een paar op mijn gezicht maar in de winter zou je ze niet tegen komen. Helaas, want ik vind sproeten zo leuk.


Heb je ooit in de bosjes geplast?

Vroeger, toen ik nog heel klein en schattig was toen ik midden in het bos liep of fietsten en opeens heel nodig moest plassen. Daar ging je dan achter de bosjes een ontwijkende game om niet in de brandnetels te komen en vooral geen natte schoenen te krijgen. Wat een gedoe was dat.


Hoe groot is je bed?

Groot genoeg om er in te slapen. Ik kan mijn bed zelfs uitschuiven naar een tweepersoonsbed, maar ik vind een eenpersoonsbed al helemaal prima. Zolang ik maar kan slapen en mijn bed schoon is.



Ben je lui?

Soms.  Ik ben niet lui wanneer ik iets heel graag wil en sporten vind ik ook helemaal leuk op dat vlak ben ik totaal niet lui het omgekeerde zelfs. Wanneer ik iets moet doen waar ik gewoon niet mijn energie ik kan steken ben ik lui of als ik een gehele dag films en series aan het kijken ben.


Is er iets waar je je nu aan irriteert?

Mijn voeten zijn enorm koud. De zon schijnt niet. Bah. Dit voelt officieel als een herfst vakantie. Waar is de zon als je hem nodig hebt?


Kauw je op pennen en potloden?

Nee, nog nooit gedaan. Ik heb het ook nog nooit geproefd maar na mijn idee mis ik niks.


Heb je bij de padvinders gezeten toen je klein was?

Nee. Al was dat wel iets voor mij geweest. Ik maakte van gras spinazie en ik hield kikkers op mijn hoofd. Mijn aller grootste dierenvriend was een pad die ik elk jaar braaf verzorgden ik noemde hem 'paddie' totdat 1 van mijn paddie's dood ging voor mijn neus en ik hem heb begraven in de tuin en er een steen heb bij gelegd (goed eh) heb ik nooit meer een pad aangeraakt.


Kijk je nog wel eens naar tekenfilms?

Ja. Niet vaak, maar als er een leuke tekenfilm is. Gezellig toch!


Tel je de treden als je de trap op loopt?

Nee. Ik ren de trap op dan val ik bijna neer. Sorry ik ben niet heel praktisch ingesteld. Maar tijdens het rennen en bijna neervallen heb ik serieus niet meer de tijd om nog te tellen.


Dans je wel eens als er geen muziek te horen is?

Ja en nee. Als ik zing dan dans ik maar dat is muziek zolang je mijn mooie nachtegaal stem kan vergelijken met muziek. Zo niet, Tja zonder muziek is dansen zo zinloos.


Weet je hoe je het oliepeil van je auto moet checken?

Uhmm. Hallo? Ik ben veertien. Ik weet amper hoe je een auto moet starten dus laat zitten dat ik weet hoe je een oliepeil moet checken. Ik ben blij dat ik mijn eigen fietsband kan oppompen.


Klaar. Yeah. Applaus. Ik hoop dat je je hebt vermaakt met het lezen van deze dingen die iedereen van mij wilt weten. Hele nuttige informatie toch? Ik vond het leuk om te doen en ik vind heerlijk om te lezen dus als je hem nog niet gedaan heb doe het en als je hem al we gedaan heb laat het gerust weten. 

Liefs Mirthe.

Geen opmerkingen: